MediaCom kåret til Årets Byrå

I den første utdelingen på norsk jord er MediaCom kåret til Årets Byrå i klassen for de store mediebyråene, foran Carat og Starcom.

Publisert 27. May 2016

– Det er en fantastisk anerkjennelse at våre egne kunder sender oss til topps i denne kåringen, sier Ruben Søgaard, administrerende direktør i MediaCom.

– Vi hadde betydelig fremgang i høstens Byråprofil der alle annonsører kan mene noe om omdømmet vårt, men denne gangen er det altså tilfredsheten blant våre egne kunder som er bransjens beste. Det liker vi.

Det er Dagens Næringsliv og analyseinstituttet Regi som står bak prisen Årets Byrå, med ANFO, Kreativt Forum, Mediebyråforeningen og KOMM som samarbeidspartnere. Prisen har vært delt ut de siste 16 årene i Sverige og for første gang blir norsk kommunikasjonsbransje vurdert på samme måte.

– Dette inspirerer oss virkelig i det daglige arbeidet med kundene våre og vi skal sørge for at dette ikke blir noen hvilepute for oss. Vi skal fortsatt sørge for å løse våre kunders kommunikasjonsutfordringer helhetlig med sterke strateger og spesialister, samt riktig verktøy til arbeidet, avslutter Søgaard.