Årets Astrup Fearnley-seminar

2. november, kl. 08.30-12.30, braker det løs og vi har et tettpakket program.

Publisert 13. oktober 2017

Automatisering, robotisering, artificial intelligence og dynamisk optimalisering. Buzz-ord? Trussel? Mulighet? I årets Astrup Fearnley-seminar ønsker vi å dele kunnskap om hvordan dette allerede påvirker vår hverdag som markedsførere, og å forberede deg på å utnytte de muligheten som nå kommer i full fart.

Pris: 1900,-
Gratis for MediaComs kunder

MELD DEG PÅ HER

PROGRAM

08.30
Registrering, kunst, kaffe, te og litt lett frokost.

09.00
Velkommen
Konferansier– Tord Sollie, leder for MediaComs innholdsavdeling MBA

09.10
Watson, hvilke muligheter skaper Artificial Intelligence innenfor markedsføring?
Kristoffer A Gudmundsen, Watson Customer Engagement Lead Norway

09.30
Fremtidens brukergrensesnitt og hva det betyr for oss?
Marius Olsen, VP Product Strategy, Schibsted Media Group

09.50
How does the future sound?
Jessica Bent, Platforms Industry Manager, DoubleClick Digital Marketing at Google Norway og Thomas Rønberg Jørgensen, SEO Konsulent MediaCom

10.20
Høy relevans gir høy avkastning. Kombinasjonen dynamisk optimalisering, data og automatisering er en kindereggløsning. 
Henrik Hernes, Marketing Technologist MediaCom

10.40
Kaffe og hyggelig mingling.

11.10
Pervasive AI – A look at the breadth of AI applications across the consumer decision journey.
Hannah Mirza, Global Head Media Partnerships MediaCom

11.30
Hvordan kan automatisert publisering og kreative grep løfte digitale utendørsløsninger til et nytt nivå?
Jo-Øystein Slinde, Markedsdirektør JCDecaux

11.50
Enabling Marketing Intelligence at Scale
James Urquhart, Sales Director Datorama og Thomas Stensrud, Business Intelligence Manager MediaCom Norge

12.10
Og hva med mennesket da? Hvilken rolle spiller vi?
Sten Bråthen, Fung. adm.dir MediaCom Norge

I samarbeid med: