TV-aksjonen velger MediaCom

Publisert 24. mai 2018

Fra venstre: Linn Atteraas MediaCom, Kjersti Nesbakk MediaCom, Lise Regine Kristensen MediaCom, Guri Berndtsson Sanders TV-aksjonen, Marianne Massaiu MediaCom og Vibecke Østby TV-aksjonen.

Vi er rett og slett veldig stolte over å kunne få bidra til denne fantastiske nasjonale dugnaden, og årets tema angår oss alle, sier Lise Regine Kristensen i MediaCom. Det håndplukkede teamet innehar et brennende engasjement for oppgaven og en lang og bred faglig tyngde, og er allerede i gang med å jobbe for årets TV-aksjon sammen med Kirkens Bymisjon og Trigger.

Årets tema er «Mindre Alene Sammen» og handler om at vi skal tilby mennesker som opplever å stå utenfor, et nytt fellesskap, en seng eller en samtale og slik bidra til at flere får muligheten til å oppnå egne mål og drømmer.  – Vi vet at møter mellom mennesker kan endre liv. Med TV-aksjonen 2018 vil Kirkens Bymisjon skape 700.000 nye menneskemøter, og mobilisere for et varmere og mer inkluderende Norge. Årets TV-aksjon er en aksjon både for enkeltmennesker og for det samfunnet vi ønsker å være – rett og slett en dugnad for fellesskapet, sier Vibecke Østby, leder for TV-aksjonen

– Det er alltid spennende med nye byråpartnere. TV-aksjonen skal kommuniseres i mange flater og levere på veldig mange parametere for å sikre et stort engasjement over hele landet. Det krever blant annet at en evner å omsette forståelse for våre kommunikasjonsmål til målbare og effektive mediestrategier. MediaCom er resultatorienterte, kompetente og har spennende tanker om uttak. Vi er sikre på at vi har et godt og givende samarbeid foran oss, sier Guri Berndtsson Sanders, Markedsleder for TV-aksjonen.