MediaCom jakter seks nye Interns

Har du ett eller to år igjen av studiene dine? Er du tallsterk og analytisk? Er du interessert i sosiale medier, søk, teknologi og hvordan markedsføring skaper effekt? Kunne du tenke deg å lære mer om medieplanlegging? Da er akkurat du den vi ønsker å få med oss på laget!

Publisert 5. juni 2018

NÅ har du muligheten til å få prøve deg et helt år i et av landets største mediebyrå som jobber med spennende kunder som blant annet Tine, Audi, Sparebank 1, Diplom-Is, Coca-Cola, og Snøfrisk. Som Intern hos oss i MediaCom vil du få utfordrende og relevante arbeidsoppgaver, samt tett oppfølging i et av de sterkeste fagmiljøene i bransjen.

Vi i MediaCom er opptatt av å gi unge under utdanning relevant yrkeserfaring, og samtidig setter vi stor pris på å kunne lære av studenter med oppdatert kompetanse og ny giv. Derfor jakter vi nå på seks nysgjerrige, initiativrike, løsningsorienterte og lærevillige studenter.

Som intern hos oss må du ha muligheten til å jobbe ca. 15 timer i uken (vi er svært fleksible på å tilpasse jobb i forhold til din hverdag), og vi vil selvfølgelig lønne deg for jobben du gjør hos oss.

Søknadsfrist er 17. juni 2018, og oppstart for internshipet vil være august 2018. Klikk HER for å søke på stillingen.

Vi har intern-stillinger innenfor områder som Marketing Technology, Social, AudioVisual, Insight, Creative and Marketing.

Les om opplevelsen til tre av våre interns fra det foregående året her.

Om du har spørsmål om stillingen, kan du kontakte Ida Bjerklund (ida.bjerklund@groupm.com)