MediaCom søker Community Manager

Er du serviceminded? Kan du formulere deg godt skriftlig på vegne av våre kunder? Da kan du være den vi leter etter. Hos oss vil du få ansvar for Community Management for noen av Norges sterkeste merkevarer. Det betyr at du må like å ha stort ansvar, jobbe raskt og effektivt, og være en som ser muligheter på vegne av kundene våre.

Publisert 22. november 2018

Community Management handler om kundeforhold, og hvordan merkevarer griper muligheter til å kommunisere direkte med forbrukerne sine i sosiale kanaler. Ulike kunder har ulike tone of voices og personligheter, og som Community Manager i MediaCom forventes det at du klarer å tilpasse deg til dette når du skriver på deres vegne. Du har selv ansvar for å strukturere arbeidsmengde og planlegge egen arbeidshverdag, så det er viktig å ha evne til å holde orden og ha oversikt over mange ulike prosjekter samtidig. Med mange ulike kunder vil det allikevel være stor variasjon i de daglige utfordringene, og få dager vil være helt lik den forrige.

Hva vi forventer av deg

Det er svært viktig at du klarer å tilpasse tekst til de enkelte merkevarene du representerer. Du må ha gode evner til å skrive kortfattede og fengende tekster, og til å være imøtekommende og serviceminded på vegne av våre kunder.

Å jobbe i MediaCom betyr at du blir en sentral del av et sterkt faglig miljø med bransjens kanskje lengste erfaring innen sosiale medier, og hvor du får muligheten til å få stadig nye faglige utfordringer. Et ønske om faglig utvikling er en nødvendighet for å trives.

Kvalifikasjoner

  • Du må kunne skrive tekster som engasjerer
  • Fordel med erfaring fra kundeservice
  • Fordel med erfaring fra sosiale medier
  • Fordel med erfaring fra Social Media Management-verktøy, men ikke et krav

Personlige egenskaper

  • Løsningsorientert og klarer å se muligheter
  • God evne til å gjennomføre i henhold til avtale
  • God evne til å strukturere arbeidsmengde og holde i flere prosjekter samtidig
  • God evne til å jobbe i team, så vel som selvstendig
  • Evne til å bygge tillit
  • Er effektiv og serviceminded

Søkere oppfordres til å innlede søknaden med å beskrive seg selv på maks 140 tegn.

Stillingen er et heltids engasjement på 12 måneder. Still gjerne spørsmål til Christian Olsen-Ruud eller Tord Sollie for mer informasjon om stillingen.

Søknadsfrist: 09.12.2018.

Vi kaller inn til intervju fortløpende. Klikk her for å sende søknad.