Velkommen til Digital Campus!

Kongens gate 6, auditoriet Gratis for kunder av MediaCom 19. mars: – kl. 09.00-12:30 2. april: kl. 09.00-12:30

Publisert 29. mars 2019

Digital Campus er et kurs for deg som ønsker å være oppdatert på de viktigste fagområdene og trendene innen digital markedsføring. Du vil få en teoretisk og praktisk gjennomgang fra våre dyktigste rådgivere. De vil gjøre deg bedre rustet til å forstå det digitale landskapet og å ta de riktige valgene for din merkevare i tiden som kommer!

Kurset passer både for deg som er fersk markedsfører i en markedsavdeling og for deg som allerede har jobbet noen år med digital markedsføring.

Program:

DAG 1

vil du få en innføring i sosiale medier, med spesielt fokus på de 3 store aktørene: Facebook, Instagram og Snapchat. I tillegg vil vi ta for oss betalt- og organisk søk og viktigheten av å se disse to fagområdene i sammenheng.
19. mars: – kl. 09:00-12:30

  • 09:00-09:10: Innledning v/Mads Karlsen (Head of Digital Innovation)
  • 09:10-10:40: Markedsføring i sosiale medier v/Emilie Jebsen (Social Media Manager)
  • Pause
  • 11:00-12:30: Betalt søk + Organisk søk = 2,5 v/Anne Ceclie Hauge (SEM Manager) og Stian Norheim (Senior Marketing Technologist)
DAG 2

vil du først få høre om markedsføringsteknologi og hvorfor det bør være en naturlig del av strategien din. Videre vil vi gi en innføring i programmatiske kjøp og mulighetene det gir deg som annonsør, før vi runder av med hvordan du best skal sette de riktige KPIene for dine digitale investeringer.
2. april: kl. 09.00-12:30

  • 09:00-09:05: Innledning v/Mads Karlsen (Head of Digital Innovation)
  • 09:05-09:35: Markedsføringsteknologi som en del av strategien v/Mads Karlsen (Head of Digital Innovation)
  • 09:35-10:40: Hvordan sette gode digitale KPIer v/Stian K illingberg (Senior Digital Strategist)
  • Pause
  • 11:00-12:30: Mulighetene i programmatiske kjøp v/Emily Kallhovde (Programmatic Manager) og Malin Maarud (Operations Manager)