Influencermarkedsføring er i vinden om dagen og vil øke mer og mer i årene som kommer

GroupM har lansert INCA som er selskapets egenutviklede influencerprodukt. INCA er et globalt GroupM produkt og har allerede jobbet med kjente merkevarer som Netflix, Subway, Husqvarna og Tele2.

Publisert 17. september 2021

INCA er et mikroinfluencer produkt med fokus på mindre influencere som har mellom 3000-15.000 følgere. Dette er profiler som har høy grad av engasjement og rekkevidde blant sine følgere og oppfattes mer som én til én enn massekommunikasjon.

Vi har også gjort hele influencer-kjøpet enklere ved å samle alt i en plattform, med kunden i fokus. Alt fra valg av influencere, planlegging, godkjenning av innhold, briefing av influencere og rapportering vil foregå i én og samme plattform og som kunde har du muligheten til å følge med på kampanjer “live”. Mange har jo kviet seg for å gå inn i slike samarbeid fordi man har følt at man gir fra seg litt av kontrollen. Det slipper man her. Plattformen gjør det enkelt, samtidig som du har oversikt hele veien.

Et annet element som er viktig med INCA er at vi kan garantere resultater i form av engasjement. Det betyr at du i langt større grad kan være trygg på at investeringen gir ønsket verdi.

Ta kontakt for mer informasjon:

KARIN WINNEM
INCA Lead
932 92 907
karin.winnem@xaxis.com

Karin Andreassen Winnem