Har du fått med TikTok i mediemiksen?

Hvis du har hørt, sett eller ledd av det et sted på sosiale medier, er sjansen stor for at det allerede har gått viralt på TikTok!

Publisert 17. september 2021

Denne kanalen tar stadig større og større markedsandeler, og har i dag cirka 1,5 millioner norske aktive brukere i måneden. Mange av disse brukerne er ikke like aktive på andre kanaler som Instagram og Snapchat, så ved å inkludere TikTok i mediemiksen, så kan du altså nå en målgruppe som ellers er vanskelig å nå.

Hvem og hva som helst kan gå viralt på TikTok, så hvis du deler godt nok innhold som målgruppen din blir interessert i, kan dette både være svært verdifullt og effektivt i merkevarebyggingen. Kunder som Den Norske Kirke og Subway har tatt i bruk kanalen, og dermed oppnådd supre resultater.

Vi i MediaCom sitter med god kunnskap her, og opplever blant våre kunder at det er stor interesse og nysgjerrighet rundt denne plattformen. Om du er i samme båt, så er det bare å ta kontakt med oss.

JULIA NGO
Social Media Manager
413 41 185
julia.ngo@mediacom.no

Julia Ngo