Webinarserien passer for alle som er relativt nye i å samarbeide med et mediebyrå, men også for alle dere som er erfarne, men nye i å jobbe med MediaCom.
Vi går gjennom hvordan vi jobber sammen fra brief til sluttrapportering i vår Way of Work, og hvordan vår Systems Planning understøtter dette.
I tillegg går vi litt i detalj på hvordan vi benytter ulike kanaler for å løse ulike oppgaver som bidrar til å levere forretnings- og merkvareeffekter effektivt.
- Dag 1 (9/3) dekker prosessen fra brief til kommunikasjonsstrategi, der vi fokuserer mye på hva slags innsikt om markeder, merker og forbrukere vi bør ha for å få det beste utgangspunktet for en god mediestrategi.
- Dag 2 (16/3) dekker hva vi gjør for å lande en god mediestrategi og -plan, og berører også resten av WoW prosessen med oppstart, optimalisering og evaluering. I tillegg dykker vi litt ned i planlegging av levende bilder (og litt lyd).
- Dag 3 (23/3) favner over andre kontaktpunkter, som sosiale medier, display, utendørs, print, influencere og kombinasjonen av organisk og betalt søk.
Alle kunder vil motta en invitasjon i Outlook og det er denne bruker for å melde deg på. Dersom du har en kollega som ønsker å delta så er det bare å videresende invitasjonen.