Helhetlig forståelse, strategi, løsning og måling

I en stadig mer kompleks kommunikasjonsverden trenger de fleste annonsører en partner som kan sikre at de ulike budskapene når effektivt frem til målgruppene.

2020 connections faser

 

Forbrukerne forholder seg i dag til et økende sett av kontaktpunkter, både i «tradisjonelle» mediekanaler, annonsørens egne kanaler og delte og fortjente kanaler. Budskapene tar like gjerne form av en bloggpost, en instruksjonsvideo eller en twittermelding som av en 30 sekunders reklamefilm.

Samtidig øker mulighetene en annonsør har for å treffe den aktuelle målgruppen sin med relevante budskap, og søkeordoptimalisering og «performanceannonsering» gir helt nye muligheter for effektiv kommunikasjon basert på hvor i kjøpsprosessen den potensielle kunden er.

I et slikt medielandskap er det viktig å ha et mediebyrå som har en helthetlig forståelse for kommunikasjonen, hvilke resultater annonsøren er opptatt av å skape, hva slags type innhold annonsøren har, hvordan hvert enkelt kontaktpunkt skal brukes i seg selv og i samspill med de andre kontaktpunktene.

MediaCom sine kunde- og spesialistrådgivere er svært erfarne, og ser langt ut over det tradisjonelle medielandskapet når de gir annonsørene råd om hvordan de skal få mer igjen for sine investeringer. Som støtte i arbeidet, har MediaCom en strategi og arbeidsmetodikk kalt 20|20 Connections. Ta gjerne kontakt, så forteller en av våre erfarne rådgivere deg mer om den!