WPP

MediaCom ble grunnlagt 1986 i Europa som datterselskap av Grey Advertising, og utvidet på verdensbasis. I 2006 ble Grey kjøpt opp av WPP og MediaCom ble WPPs globale operasjonelle medieselskap.

Sammen med våre samarbeidspartnere i GroupM, er vi ansvarlig for mediekjøp for $ 73 milliarder, tilsvarende til 33% markedsandel (kilde: Recma) – som gjør oss i stand til å tilby våre kunder en forhandlingsmakt uten sidestykke.

Vårt morselskap, WPP, er et av verdens ledende grupper innenfor kommunikasjonstjenester.

WPP tilbyr ekspertise innenfor reklame til nasjonale, multinasjonale og globale kunder. Både innenfor medieinvestering, informasjon, innsikt & konsulenttjenester, PR & promotering, merkevarebygging og identitet og spesialistkommunikasjon.

Gjennom WPP har våre kunder tilgang til de ledende og best kvalifiserte selskapene innenfor markedsføring og kommunikasjon.

For mer informasjon om WPP – Ledere innenfor Reklame, Markedsføring og Media, besøk hjemmesiden WPP website.